Kolaps systémů na letišti v Praze! Tři hodiny nefungovaly tabule, e-maily a web
Pražské Letiště Václava Havla se dnes odpoledne potýkalo s vážnými technickými problémy informačních systémů. Hlavní informační tabule v terminálech přestaly fungovat, což letiště oznámilo před 14:00 na sociální síti X. Mluvčí letiště Klára Divíšková uvedla, že kromě informačních tabulí nefungovaly ani e-maily zaměstnanců a web letiště byl mimo provoz.
„Cestujícím doporučujeme, aby sledovali náhradní informační tabule v obou terminálech a soustředili se na letištní hlášení,“ uvedlo letiště na síti X. V pátek ruzyňské letiště zasáhl celosvětový výpadek odbavovacího systému GoNow, který v Praze používá sedm aerolinek, a dopravci museli cestující odbavovat ručně nebo v náhradním systému.
Letiště Praha se potýká s technickými problémy informačních systémů. Na zprovoznění intenzivně pracujeme. Cestujícím doporučujeme, aby sledovali náhradní informační tabule v obou terminálech a soustředili se na letištní hlášení. pic.twitter.com/YxV2F4OaZl
— Prague Airport (@PragueAirport) July 24, 2024
Podle Divíškové středeční výpadek informačních systémů postihl kromě informačních tabulí i intranet, web a interní komunikační kanály letiště. V halách obou terminálů už pracovníci letiště rozmístili cedule, které cestující informují o problému.
Proč došlo k poruše?
Výpadek trval tři hodiny. Letiště na sociální síti X v půl páté odpoledne informovalo, že systémy zobrazení informací o odletu jsou nyní funkční a cestující mohou získat informace o svém letu jako obvykle. „Za případné nepříjemnosti způsobené cestujícím se omlouváme. Situace nemá vliv na provoz Letiště Václava Havla Praha. V současné době stále analyzujeme příčinu poruchy,” napsalo letiště.
Komentáře
Načítání...